אוטוטו שם

עוד אתנחתא בפוסטים התיירותיים :-) מיון תמונות הסטמפיד מתקדם יפה, תודה ששאלתם, אז בהמשך הדרך צפויים לכם סיפורים מסטמפיד משוגע עם הרבה אורחים מהארץ, ואח”כ טיולי קיץ נהדרים עם דניאלה, ועוד ועוד :-) זה יבוא!

אבל בינתיים…

החלטתי שאני לא יכולה לחכות לתמונות בשביל לכתוב כל דבר שבא לי לכתוב, ולכן פתחתי לי פוסט חדש ואני אפילו מחברת אותו ישר בתוך הדפדפן, יוצא דופן להפליא.

ישנם שני דברים שרציתי לכתוב עליהם.

ראשית, מאוחר יותר היום אנחנו הולכים לעבור בדיקות רפואיות לטובת בקשת תושבות הקבע שלנו בקנדה. תושבות קבע – PR – היא המקבילה הקנדית לגרין קארד האמריקאי. זה הופך אותנו מתושבים זמניים לתושבים קבועים. יש לזה כל מיני יתרונות מבחינת מעמד, ותכלס תושב קבע הוא כמעט שווה זכויות לאזרח. הבדיקות האלה הן אבן הדרך המשמעותית ביותר בתהליך, ואני קצת מתרגשת, את האמת. אני מקווה שאחריהן התהליך לא יקח יותר מדי זמן, כי יש יתרונות כלכליים מיידים לשינוי הסטטוס הזה, ואני אשמח לקבל אותם מוקדם ככל האפשר (למשל עופר יצטרך לשלם פחות לאוניברסיטה).

ושנית, בעוד שלושה ימים אנחנו עולים על מטוס ארצה. מתוכננים לנו שלושה שבועות של טירוף מוחלט, כשאנחנו מנסים להספיק לפגוש את כל המשפחה והחברים. אם אתם חברים שלנו ורוצים להפגש וטרם קבענו, עכשיו זה זמן טוב לתפוס אותי. אני עדיין לא בטוחה עם איזה טלפון אני אסתובב בארץ, ועדיף לתאם מראש.

זה גם אומר שכנראה שלא יהיו עדכונים בבלוג בחודש הקרוב.

להתראות בצד השמשי של הטיסה :-)

השב